Пропускане към основното съдържание

To Whom It May Concern

To whom it may concern" should only be used when writing a letter and the identity of the person reading it is not yet known. A classic example is a reference when you leave a job that you can present to a prospective employer.
"To Whom It May Concern." и би следвало да е неразделна част от този блог. Много мои частни и лични неща са публикувани на това място - antouan.com. Не, не съм такъв за какъвто повече ме смятат - воайор. :))
Давам пълен достъп до моите простотии като и ги правя достояние на ВСИЧКИ, за да може да припознаят себе си и да натрупат още безценни знания за живота. Да водят мисълта си в онази посока, в която има смисъл тяхното лично съществувание. Поставените цели пред разума. Онзи Разум - едиствен инструмент, с който разполагаме като Вселенски същества. Разум и мисъл в роля на илюзионисти ще възродят щурите Ви идеи.
Някои решават да изминат пътя до целта си през държавната магистрала, втори намират уединение в калдъръмите, трети пък ги блазнат кражбички и долни лъжи. Има и такива като лудите, които тичат напред и назад без значение - важното е да се тича, четвърти пък въобще не го намарит шибания път и се лутат, причинявайки болка и фон (шум) на останалите актьори и обвинявайки, че други са виновни за тяхните недостатъци.  Хммм... всъщност не е правилно да  използувам определения като "недостатъци", "грешки", "неправилно" защото такива не би следвало да съществуват. Това са думи създадени за да типизират, нали? :)
К'во да праиш - живот ли бе да го опишеш!
Та, четох наскоро някъде, че когато напускаш работа или жена... трябва да го направиш не през задния изход а през входа. Там от където си влязъл когато входа е бил неглиже. Дори може би не имало вход а е било най-долната дупка (не си мислете за това което моето въображение придава на думата "дупка", "изход" и т.н.), която някога може да си представите. И за да не е простичко на мен се пада (и ми е ред) възможността да напусна и двете наведнъж! Да ама през едната дупка. :)))
Сега сериозно вече. Днес на нейно място (дупката) се издига твърдо и неплокатимо ПОРТА два на три, през която уж на шега премина, преминава и ще минава дълга история и герои от късият разказ. Заплетени човешки животи, избродирани в ръцете на семейства, колеги, роднини и приятели.
____________________________
Държа телефона и гледам съобщението, което ми прати преди мъничко... Съживих се като го получих. Дояде ми се отново. Усмихнах се.
Когато се прибрах, пуснах VH1 за фон... там вървяха песни, които ми навяват спомени за теб. Сядам пред компютъра и стоя така, и пак стоя. Чакаме работа. Много работа. Ставам да гася наред всичко телематично и романтично. Опитвам се да изгася и теб. Не мога. Не исках да ти пиша отново. Извинявай. Би следвало да сме разделени...вечно. Желая да се изпаря. Да премина в някакво друго измерение без... ЛюбоФ и без болка. Гледам снимки залепени на хладилника - децата се усмихват а аз не съм при тях. Не съм и при теб. Объркан съм. Отново болка преминава през сърцето и някъде в дълбините, в съзнанието ми бавно и постепенно налазва тъмнината и се настанява мъката - тя е вечерница тук. На дъното може да съществува единствено тъга а кислород не ми е необходим на тези дълбочини. Смятах, че мога да имам теб завинаги, да си моята жена, с която трябва да остарея. Защо не и да ме погребеш? Сега не съм сигурен и в това. Да, не съм сигурен. Нали искаш да ти казвам всичко. Ти си ми приятелка. Избягах онази вечер. Не мога да устоя на отровата в мен, която прелива когато говориш без желание да споделиш завивката с мен. Това съм аз. Бягам но няма къде защото аквариума е малък. Аквариумът със стъклените стени, от които НЕ виждам какво става. Къде е моята бурна река? Опитвам да определя посоката на течението. Няма течение. Искам да те усещам до мен. В моя коридор. Да плуваш с мен в синхрон. Ще ми се. Но ти си свободна и се наслаждаваш на това да си самостоятелна и да не зависиш от никой. 
Съзерцаваш с едно оче отново над аквариума. Хвърляш по един бегъл поглед от време на време. Спокойна си че съм там и все още помръдвам. Понякога и някоя троха от теб изпада... ако пожелаеш да ме имаш когато си в удачно настроение.
Усмихваш се и продължаваш да ме храниш упорито. Кога ще ме изядеш най-накрая? Мечтая да схрускаш костиците ми до последната... а не да ме тъпчеш с упойващи съзнанието усмивки и нежни дъхания. Когато нежните ти пръсти ме обхващат изтръпва от болка цялото ми тяло но продължавам упорито да те желая. Остави ме да си ида, моля те! Остави ме да умра.
Ти не разбираш ли как разбиваш сърцето ми? Не те ли интересувам? Не те ли е грижа какво се случва в крехката мъжка душа след като пророниш тихо думите? Аз съм мъж но също мога да плача. А на последък ми се случва често. Добре че съм риба и никой не ще може да различи сълзите от течността. Не разбираш ли че те обичам? Добре, пряма си и вероятно честна с мен.
...
Това е истинска любов.
Това е тежка болка.
Остави ме да изчезна.
Остави ме да забравя.
Изгаси ме, 
Умолявам те...

Коментари

Популярни публикации от този блог

Тайната рецепта на Белите Арменски Сладки от Антуан Ангелов

Бели сладки по рецепта на Баба Аннушка... Рецептата не е моя но тези сладки на снимката винаги ги правя с голяма любов а днес ги снимах...за спомен и за да ги споделя с Вас. Публикувам ги за да може да ги правите и Вие, читателю!  Така смятам, че мъртвите винаги оживяват и ще са  с нас... Причини да направите сладките може да бъдат много... Кръщене, Коледа, Нова Година, Сватба...  На моята втора сватба вече ги можех и почерпих с тях всички гости с гордост. За съжаление когато бях малък те винаги са свързани повече с лоши поводи, като традиция за "Бог да прости" при арменците. Стандарт са си и това е! :))) Повярвайте ми, преяждал съм с бели сладки и основно като малък за това си ходех на погребения с възрастните. :))) Смешно... Сега не ми е толкоз смешно...  НО А стига с обясненията ...и да преминем към самата рецепта: _______________________ Продукти 250гр. краве масло (немско!) 2 чаени чаши пудра захар 1 и 1/2 чаена чаша бяло брашно (аз купувам скъпо

Какво общо има между Изкуствения Интелект и Образованието в моето второ интервю по Дарик Радио...

След последното ми посещение в Дарик не успях да срещна Ники Кънчев из коридорите за да споделя снимки...  😁 Но пък можете да прослушате второто ми участие в ефира на Дарик излъчено на 4.10.2018 г. на тема: "Предизвикателства, които стоят пред образованието с навлизане на новите технологии в Изкуствения интелект." Да се похваля. Този път далеч по добра дикция и представяне. Или както казваха учителите едно време в СМА Киров - "Количествените натрупвания пораждат качествени промени!" Цялото интервю и статията ни по темата можете да намерите на този адрес: kontrax.bg . Същата статия бе публикувана и в Капитал , dir.bg и др. медии. Та, медийна звезда съм си вече и това е! Сега чакам само Антон Хекимян да ме покани в сутрешния блок на bTV за да му разкажа що е изкуствен интелект и има ли почва у нас.😂😂😂

Тайната рецепта на арменските лозови сарми с кайма.

Сигурен съм че няма да Ви изненадам с кой знае каква "тайна" при готвенето и рецептата но се предполга, че поне ще Ви подесетя да изненадате с утрешно сърмено меню половинката и/или децата. Сърми с лозови листа и кайма- около 6 порции (40-50 сърмички стават) Преди да запозна малко пред история... Нали гледам да пиша правилно в блога първо се зачудих кое е правилно: сЪрма или сАрма. Оказва се че това са две различни думи! Препратка е тук . Сигурен съм че няма да Ви изненадам с кой знае каква "тайна" но се предполга, че поне ще Ви подесетя да изненадате с утрешно сърмено меню половинката и/или децата. Затова реших да изпозлвам и двете думи за да е по- изгодно търсенето в google. И така... _________ Необходми продукти: 500 гр. кайма (аз слагам смес), 100гр-1/2 чаена чаша ориз, 3 глави лук, копър (може и замразен), магданоз и джоджън по 1 шепа, сол 1 чаена лъжица и черен пипер 1/2 ч.л. Хайде стига статистика! Захващайте се за работа че има гладни!