CoresNET, КоресНЕТ, Корес, Cores и т.н. Минало... заминало...

КоресНЕТ е един от многотооо мои проекти като предприемач. На него дължа огромен опит и успех в БГ телеком бранша. Преди да последва края на моя ангажимент в Корес бях на позиция в УС на БАККО.
На 14.01.2014 г. (малко след честването на 10 годишнината от създаването на компанията, по еднолично решение на Сашка Сарийска (бившата ми съпруга), след една цяла вечер съвместна "работа" с наетите лично от мен служители (до къде стига човещинката) сменили ключовете на всички помещения в Корес Груп ЕООД, и създава нова фирма КоресНЕТ ООД (макар и да нямах никакво участие формално в старата). Последва напускане на 70% от персонала… и ред глупусти, за които не ми се пише и говори щот е минало.


--- The END ---


_____________________ СЦЕНАРИЙ __________________________
Представяне на фирмата - на фона върви видео и снимки от офиса, рекламите в София, покритието от Гугълмапс;


1. Начало представяне (говорител)
    „Корес НЕТ” ( по мое време - www.cores.biz а днес: www.coresnet.bg ) се явява най-големия и най-добрия местен кабелен оператор, предлагащ телекомуникационни услуги за предаване на глас, данни и видео включително кабелна телевизия, интернет и телефония. Компанията е ориентирана към цялостно удовлетворяване потребностите на клиентите от надеждни и висококачествени комуникации. Приоритет на "Корес НЕТ " е утвърждаването на фирмата като телеком, предлагащ три услуги по един кабел - така наречения „triple play” оператор със собствена преносна среда и иновации. „Корес НЕТ” оперира в югозападните квартали на София, което предполага бърза реакция и високо качество на всички услуги в южната и западна част на София с квартали: ж.к. Красно Село, Драгичево, Рударци , ж.к. Славия , Красна поляна, Мърчаево, Драгалевци, Киноцентър, Владая, Княжево, Павлово, Горна Баня, Бъкстон, Бояна, Манастирски ливади, Овча купел, Овча купел 1/2, Бистрица, Симеоново, Драгичево.
    Доставката на всички услуги се осъществява чрез опорната оптична мрежа с изведена точка за достъп в максимална близост до абоната или оптика до самия абонат чрез PON (пасивна оптична мрежа). Тази иновационна технология се използва от „Корес НЕТ” и се нарича „FTTH” (Fiber To The Home) - „оптика до дома”. Чрез собствено разработена платформа наречена „netronic”, „Корес НЕТ” става и първата в България с реално работеща система за пренос на глас, данни и видео в реално време. „Корес НЕТ” също така притежава собствена VOIP телефонна централа и предлага телефонни услуги. Използвайки същия кабел всеки наш абонат за Интернет може да получи стационарен телефонен номер за по-малко от час!


2. После текст и интервю Антуан - персонално внимание към клиентите и високо техническо ниво на предлаганите услуги; "По-добрият Кабелен Оператор близо до Вас!" мотото и история - 10г.;
Представяне
Корес е фирма за телекомуникационни и информационни решения. Създадена още през 1991 г. тя е със 100% частно участие. Днес основният фокус на фирмата е предлагането на телекомуникационни услуги като доставката на Интернет, Телефония и Телевизия в югозападните райони на София. Дейността си предлагане на високоскоростен Интернет стартира в района на кв. Княжево още през далечния април на 2003г. Има издаден лиценз от КРС N217-05655/26.05.2005 г. за изграждане, поддържане и използване на обществена далекосъобщителна мрежа за пренос на данни и предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез нея. Следвайки тенденцията за предлагане на три услуги в началото на 2008 г. Корес подава уведомление до КРС за осъществяване на обществени електронни съобщения включително телевизия и телефония на територията на гр. София.
История
1991 г. НАЧАЛОТО...
"КоресНЕТ" има дългогодишна история. Създадена още през 1991 година от трима съученици и приятели току що завършили ОТЕА "С.М.Киров" - Росен Чобански, Антуан Ангелов и Пламен Георгиев във времето на първите частни фирми. Фирмата е регистрирана като събирателно дружество "РАП-Електор" СД. Първоначалната идея е била да се занимават с развойна дейност и електроника. С времето обаче се установява, че всеки има свой път и във фирмата остава само Антуан Ангелов.


1998 г. КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ
През 1998 година Антуан Ангелов пререгистрира фирмата в "Корес" ООД и кани като съдружник съпругата си Сашка Сарийска. След като тя поема бизнеса Корес започва търговска дейност с канцеларски материали - www.cores.bg. През 2002 бива закупен и първият магазин от новосъздадената верига бизнес-центрове. В края на 2006 г. бизнесът с копирни услуги и канцеларски материали е продаден.


2003 г. ТЕЛЕКОМУНИКАЦИИ
Виждайки потенциалната възможност от отпадналия монопол върху телеком пазара Антуан Ангелов решава да вложи усилия в тази посока. И така началото на Интернет бизнеса е положено през Април, 2003г, когато баща му има нужда от Интернет и двамата решават да свържат в мрежа своите два отдалечени компютъра. Положени са първите 200 м. меден кабел и е стартирана първата безжична връзка. Така първо в квартал Княжево, а постепенно и в съседните райони започва предлагането на високоскоростен Интернет.


2005г. ПЪРВИ ОПИТИ С IPTV
С увеличаване на абонатите расте и нуждата от предлагане на допълнителни услуги. Така в края на 2005 година започва развойна дейност с цел пускане на първата IP телевизия в "КоресНЕТ". Успехите не закъсняват и в края на 2006 година фирмата вече притежава собствена технология за цифрова IP телевизия с пъвата телевизионната приставка Аmino 110. С това постижение "Корес НЕТ" се гордее, защото е първата мрежа в България с реално действаща технология за IP телевизия. Успоредно с това стартира и предлагането на фиксираната телефонна услуга - "FreeTalk" с помощта, на която абонатите могат да получат телефонен пост за един ден.


2008 г. Triple Play - ТРОЙНА УСЛУГА
Постепенно мрежа от оптични трасета започва да достига до всеки квартал и до всеки блок. "Корес НЕТ" е иградила оптична инфраструктура в кварталите: Владая, , Драгичево, Драгалевци, Горна Баня, Павлово, Овча Купел, Княжево, Бояна, Бъкстон, Манастирски ливади и Борово. Мрежата е подготвена и добре развита за предлагане и на Телевизионна услуга. Декември 2008, КоресНЕТ включва и първия си абонат на цифрова кабелна телевизия посредством коаксиален кабел по технологията DVB-C.


2010 г. ТЕЛЕВИЗИЯ И...
"Корес НЕТ" има подписани дoговори за разпространение нa над 200 телевизионни канала и радиа. Правата покриват аналогово, IPTV, DTV (DVB-C/DVB-T) разпространение. В програмната схема са включени немски, руски, френски, испански, турски, арабски и италиански програми. Стартират и първите канали с HD (висока резолюция) и Dolby Digital AC3 звук и 3D образ. КоресНЕТ става първата в района разпространаяваща "bTV Cinema". В края на 2009 г. фиксираните телефони номера вече може да се прехвърлят (преносимостта най-накрая е въведена) и КоресНЕТ започва кампания за набиране на абонати на телефонната си услуга. През Май 2010 г. телекомуникационната компания вече наброява над 30 човека персонал, модерен автопарк и нов офис, в който се помещава бизнес и демо център за работа с клиенти.


2012 г. ДИВЕРСИФИКАЦИЯ НА IP УСЛУГИТЕ и сътрудничество:
  • EPG (електронна програмна схема) на каналите включени в кабелното разпространение на КоресНЕТ;
  • tcast (http://www.tcast.eu/bg) - кабелни оператори и разпространението. Платформата създадена от КоресНЕТ предоставя клиентите нов и алтернативен способ за приемане на ТВ сигнал от кабелния оператор /получател на съдържание/, излъчван от Телевизията /доставчик на съдържание/ пренесен по наземен /оптичен/ път. Корес е една от първите телеком оператори създал подобна платформа за разпространение на съдържание на едро към кабелните оператори;
  • внедряване на IPTV и VOD услуга за абонати извън мрежата на визическото покритие в София. Това предполага да се предлага Телевизия на клиенти, които са абонати на др. мрежи включително - MTEL, Vivacom, Bulsat и други;
  • PPV канала за европейско киноизкуство - eucinema.com и раздела за музика livebox.bg в HD формат с Dolby Digital 5.1 звук както и канала им в YT - създаден е ;
  • БЪЛГАРСКИ КЛЪСТЕР “ТЕЛКОМКАСТ” (telcomcast.com) - “Корес Груп” е водеща фирма в новосъздадения клъстер, който ще участва за финасиране по европейската програма “конкурентноспособност”. Идеята е създаване на национална телеком инфраструктура чрез обединение на жизнени компании от сектора за разширяване на портфолиото им от продукти и услуги и подобряване на пазарните им позиции. Ще участва над 20 фирми от телеком общността, асоциации и висши учебни заведения. Една от приоритетните цели е изграждане на национална телеком инфраструктура (мрежа) и създаване на IPv6 съвместима платформа за обмен на данни и съдържание с единен ко-локационен център с възможност за съхранение и архивиране и общо кабелно стопанство;
  • членство в БАККО (http://www.bacco.bg/) - Наследник на ТВ Клуб 2000, БАККО е национално сдружение на Българските кабелни оператори създадено през 2010 с цел координиране и съвместна работа между членовете за разрешаване проблемите, свързани с изграждането и управлението на електронни съобщителни мрежи и предоставянето на електронни съобщителни услуги. “Корес Груп” е един от съоснователите на тази организация;
  • тясно сътрудничество с М-ТЕЛ за предлагане на техните услуги в нашата мрежа (ако стане);


Началото на 2014 г. - край на моето участие в компания… и западане на фирмата.


3. МИСИЯ - текст и интервю със Сашка :
»  Основната цел на "Корес НЕТ" е да предостави на своите потребители все по-достъпни, ефективни и лесни за използване комуникации. Нашите абонати могат да ползват високоскоростен достъп до Интернет “high-speed Internet" по технологията  "Ethernet", Цифрова Телевизия, IPTV и телефония - VOIP при ниски такси и приемливи месечни абонаменти. Фирмата вижда своето бъдеще в предлагането на комплексна услуга чрез технологията за едновременен пренос на данни, звук и видео - наречена “triple play” на основата на мрежовата независимост. Това означава, че всеки наш клиент има достъп до всичките ни услуги независимо как е свързан (жично, безжично, с коаксиална мрежа, чреч оптика и т.н.). . Друга наша мисия се явява осигуряване на безпрецедентна поддръжка, качество и ниво на обслужване. Доставката на всички услуги се осъществява чрез опорната оптична мрежа с изведена точка за достъп в максимална близост до абоната - „FTTH” (fiber to the home) - „оптика до дома”. Не трябва да забравяваме и "ноу-хау" на "Корес НЕТ", което придава уникалност на всяка предложена услуга. Всичко това взето заедно прави "Корес НЕТ" предпочитан телеком доставчик пред останалите предложения.


» Предимства и защо клиентите избират по-малкия местен доставчик - говорител (от сайта)
Хубаво е когато избирате телекомуникационен доставчик да знаете, че освен цената и цифрите в брошурите има важни неща, които остават незабелязани за потребителите. На Вашето внимание предлагаме няколко ключови аргумента, които смятаме, че трябва да знаете като наши абонати или потенциални такива. В някои квартали поради липса на конкуренция Вие сте свикнали с лошото качество на услугите. Сега е момента да направите правилната крачка защото „КоресНЕТ” има вече възможност да предлага ТВ услуга извън физическото си покритие на мрежата. Повечето абонати на фирмата са от югозападна София а именно в кварталите Княжево, Горна Баня, Овча Купел - старата част, Овча Купел 1/2, Павлово, Бояна, Манастирски ливади, Владая, Мърчаево, Драгалевци, Симеоново, Драгичево, Бистрица, Суходол и Бъкстон. Абонатите й наброяват над 5000 доволни домакинства и фирми. В посочените райони „Корес НЕТ” се явява най-големия местен алтернативен телеком предлагащ най-съвремени телекомуникационни услуги за предаване на данни, телефония и видео. От 2012 г.  фирмата ни има възможност да предлага IPTV висококачествена интерективна услуга на абонати в цялата страна независимо техният достъп до Интернет и независмо от техния доставчик.
Фирмаа не използва локални дистрибутори или други фирми, които да свършат нашата работа. Сигналът достига до Вас благодарение на усилията на служители работещи на трудови договори в „Корес НЕТ” и преминали надлежно обучение и имащи дългогодишен опит в телекомуникациите. През 2013 г. фирма ни чества 10 годиша история в Интернет и ТВ бранша! Качеството на услугите не зависи от това къде се намирате – в къща, блок, един или друг квартал. При възникнал проблем на Ваше разположение е дежурният call-център и не е нужно да издирвате "онова момче от квартала". Ние носим отговорност за връзката директно до Вашия компютър и не я прехвърляме на друга организация, с която да се оправдаваме при възникнал проблем. Офисът и техническият център на фирмата се намират в близост до абонатите. Няма да Ви се налага да чакате дълго и продължително отстраняване на проблем, както е в случаите когато доставчика Ви няма офис в близост. Денонощният телефон за връзка с нас Ви гарантира, че винаги има някой, който да откликне на Вашия проблем. Имаме екип от техници, които са на разположение на клиентите по 24 часа в денонощието, без почивен ден, независимо дали е събота или неделя. Това Ви гарантира незабавна реакция за решаване на проблема в рамките на деня. В „Корес НЕТ” работят професионален екип от инженери с дългогодишен опит в изграждането и поддръжката на мрежово оборудване, стуктурни кабелни системи, компютри, периферия и софтуер (Windows/Linux). Професионализмът и опитът, който сме придобили в течение на годините ни правят желан доставчик и много абонати от конкурентни мрежи вече се довериха на нас. За нас персоналът и натрупаният опит са основата за добра поддръжка и грижа за клиента. Фирмата разполага с информационна система „trouble ticket”, с помоща на която всяко Ваше обаждане и запитване (през WEB, мейл, чат или телефон) се записва и проследява до окончателното му приключване и потвърждение от Вас, че сме се справили с проблема.


4. Детайли за фирмата
»  Инфраструктура (служител от Корес предполагам Марио...)
Доставката на всички услуги се осъществява чрез опорната оптична мрежа с изведена точка за достъп в максимална близост до абоната. Тази иновационна технология се използва също така от „Корес НЕТ” и се нарича „FTTH” (fiber to the home) - „оптика до дома”. Тя е свързана с организиране на преноса на интернет, телефония, телевизия и видео (тройна услуга) до устройства на клиента посредством оптично влакно в непосредствена близост до абоната. Още повече, че за да бъде възможно предлагането на услугите чрез “triple play” е необходима високоскоростна инфраструктура. По този начин потребителите получават възможност за използване на високоскоростна оптична интернет среда - широколентова Интернет връзка (broadband) и то с най-късия възможен път до абоната. За да гарантира качеството на услугата и за разлика от повечето конкуренти „Корес НЕТ” има изградена собствена оптична подземна мрежа. Попитайте Вашия доставчик на какво разстояние сте от оптичната му точка. Отговорът на този въпрос е определящ за сигурността и надежността на връзката Ви, както и за безпроблемната Ви работа при всякакви метеорологични условия. Няма да видите наши кабели да висят по дървета, стълбове или блокове. Те са изцяло вкопани в подземната селищна канална мрежа. Друго основно преимущество на този тип технология е, че оптичните влакна и медните кабели се полагат задължително в подземната канална мрежа за да може абонатът да е защитен от електромагнитните влияния на атмосферата върху качеството на услугите и опасността от изгаряне на абонатни устройства от неконтролирано напрежение. В крайна сметка това допринася и спомага за предлагане на наистина качествени и непрекъснати услуги. Всички технически съоръжения и окабеляване се изграждат според законовите изисквания за тази дейност на Република България и Европейският Съюз. Нашите клиенти се радват на по-стабилната и непрекъсната работа в Интернет. Спиранията при LAN доставчиците, които са Ви до болка познати при нас са рядкост.
КоресНЕТ е една от първите телеком фирми изградила PON (пасивна) мрежа.
Тук също трябва да се спомене, че КоресНЕТ е първата фирма ,която е започнала да изгражда своите трасета подземно - още през втората си година на своето съществуване стартира с това начинание.


ИНТЕРВЮ с Марио


Въпрос:
Как е изградена оптичната мрежа на Корес?
Отговор:
Изграждането на магистрални оптични трасета и разширяването на същите е един основен приоритет в развитието на фирмата.Извършва се райониране на мрежата по квартали и чрез основни точки за достъп се разгръща абонатската мрежа така, че да се осигури качество на услугата.
Въпрос:
Какво е предимството на PON мрежата изграждана от КоресНЕТ?
Отговор:
Директна свързаност до сървърите в главната станция без активни устройства,гарантираност на връзката,качество.Гигабитна свързаност предлагаща високи скорости и тройна услуга по оптичен кабел.


»  Външна свързаност (служител от Корес предполагам Ицето...)
„Корес НЕТ” има изходящ тройно подсигурен капацитет както към международния Интернет така и към българския пиринг. Наличните три гигабитни капацитета са различни като инфраструктура и доставчици, за да са напълно независими един от друг. Много малко фирми могат да се похвалят със собствени подземни трасета до всеки един свой доставчик, както е в „Корес НЕТ”. Свързаността се управляват чрез собствена автономна система „AS35654” регистрирана в ripe.net на името на „Корес НЕТ”. Така са налице всички възможни инструменти за управление, контрол и гъвкаво разпределение на натоварване на трафика. Автономна система подсигурява ежедневната, непрекъсната работа като автоматично пренасочва трафика в една или друга посока при прекъсване или натоварване на дадено трасе. За осигуряване на междунароната и българска свързаност се ползват познати телеком оператори като: Виваком и Нетера. КоресНЕТ има директна свързаност с почти всички по-големи телеком доставчици като: GCN, Novatel, Neterra, M-tel, Vivacom и др. През септември 2012 е изградена 10G свързаност в ринг с резервираност между колокационнионните центрове на фирмата. По този начин КоресНЕТ подсигурява необходимата сигурност, резервираност и достатъчен капацитет за растящите трафици, които включват вече и ТВ пренос в страната.


ИНТЕРВЮ с Ицо


Въпрос:
За какво се използват директните връзки с други Телекоми?
Отговор:
Приложението им е доста различно. На практика след като връзката е изградена, може да се използва за всякакъв вид обмен на данни. Например за обмен на телевизионни програми или пък за пиъринг.


Въпрос:
С кои по-големи телекоми имате директни връзки?
Отговор:
С почти всички телекоми на територията на София, а и извън нея. Имаме връзки с фирми като: Vivacom, GCN, Mtel, CentrumGroup, Neterra, Megalan, Blizoo, Comnet, Powernet, Софийска Кабелна Компания, TrafficNet, Multimedia, Вестител и много други... дори не мога да се сетя за всички.


Въпрос:
Какви предимства предоставят на крайния абонат тези връзки?
Отговор:
Свързаностите ни с други доставчици са много важни за надежността на услугите ни. Щом има техника - винаги има шанс тя да се повреди и е много важно да сме резервирани. Например, ако някой телевизионен канал, който получаваме от друг телеком спре, трябва възможно най-бързо да го възстановим и обикновено това става през трети доставчик докато проблема се реши...
Разбира се има и много други плюсове. При свалянето на торенти , както всички знаем не сваляме от конректния сайт, а от потребители из страната. Колкото повече пиъринг връзки имаме - толкова по-високи скорости могат да достигнат абонатите ни. Дори и игрите в мрежа използват тези връзки


»  Обектите, строителство и инвестиции - (служител от Корес предполагам Краси Д...) Обектите на Люлин и Копитото;  офисите и сървните, колите, инвестициите - офиса строителството, антенното поле при Дедо, новото сървърно, генератора, строителството на 2та нови офиса и т.н. Видео материали от кулите и всички сървърните;


ИНТЕРВЮ с Краси
Въпрос:
1.Какво е развитието на КоресНЕТ за тези 10 години - от гледна точна на инфраструктурата и строителсвото в посока инвестиции?
Отговор:
а) От самото създаване на дружеството до днешни дни КоресНЕТ инвестира непрекъснато в своя собствена инфраструктура. Монтирани и са изградени центрове за безжичен достъп на Люлин планина и Копитото с  капацитет от нас Гигабит с помощта на нови безжични технологии на американския производител UBIQUITI - http://www.ubnt.com/airfiber
б) Антенно поле за нуждите на кабелната мрежа и tcast.eu с една от най-големите параболоични и офесотови съоръжения за приемане на САТ сигнал и почти неограничен капацитет за стриминг.  Благодарение на нестандартните и иновативни технологии това поле може да работи при всякакви метеорологични условия безотказно.
в) Фирмата също има собствен технически център и координация, както и бизнес център с каса за работа с клиенти. Тук е мястото да спомена , че в момента се изгражда новия собствен център и следващата година ще бъде пуснат в експлоатация.
г) от стартирането си с няколко сървъра, сега КоресНЕТ може да се похвали с 3 сървърни помещения, като тази  2012 е изградено и пуснато в експлоатация третото сървърно помещение ,  което покрива всички нови стандарти и изисквания за колокационен център - пожаро- известителна система, автономно захранване и мониторингово наблюдение т.н.
д) тази година пуснахме в експлоатация също така и ново генераторно
е.)друга инвестиция са автомобилите на КоресНЕТ - боядисани с отличаващ се зелен цвят, облепени с логата на фирмата, така те се забелязват веднага сред фона от другите МПС-та в София. Всеки един от автомобилите притежава GPS система за навигация и връзка с координаторите.


»  Оборудване и софтуер - (служител от Корес преполагам Пепи или Ицето)
Само едно професионалното оборудване може да гарантира високото качество на предоставяните услуги. Ето защо "Корес НЕТ" е оборудвана с най-висок клас комуникационна и компютърна техника: активно оборудване на Cisco, Allied Telesyn и ZyXel, сървърни решения от NEC и Supermicro, непрекъваеми токозахранващи системи (UPS) от AEG и APC, безжично оборудване на Ubiquiti. Тук не трябва да се забравя и IP TV базовата станция изградена с оборудване и ноу-хау от http://www.appeartv.com  Обща пропусквателна способност на информационния център е 1Tbit/sec. Това оборудване е професионално и е създадено да работи 24 часа в денонощието, 365 дни в годината. През 2008 г. са въведени в експлоатация базови станции за цифрова кабелна телевизия на производителите: Appear TV и Astro с капацитет и възможност да се обслужват над 200 ТВ канала. Базовата станция е HD и MPEG4 съвместима и се използва от http://www.tcast.eu също така. Базовата станция изградена от висок клас - модели SC2000 на Appeartv, се използува и за услугите предлагани от tcast.eu на територията на България. Това е една от най-голeмите инсталация на норвежката фирма AppearTV  на територията на Европа!
За изграждане на медната и оптична инфраструктура се използват качествени кабели на: Brand-Rex и SeaMax.
По отношение на софтуера КоресНЕТ работи с най-популярния програмен продукт за управление и контрол на комуникационни мрежи – IPAcct. През 2007 г. бе въведена добавка на IPacct за управение на клеинтите - системата "trouble ticket". Написана от служители в "Корес НЕТ" тя осигурява бързо и лесно администриране на мрежата - индентификация на проблема, следене и контрол на опорните трасета, управление на график с задачите и поблемите, отчетност и статистика за всеки абонат. С помоща на IP телефонната централа на офиса тази система автоматично извежда на екрана името и цялата информация за звънящия абонат още преди оператора да е вдигнал телефона.
Непрекъснатостта на работа на комуникационния центъра на „Корес НЕТ” се подсигурява от 2 броя монофазни генератори с мощност 12KV и един трифазен генератор с мощност 24KV, които поддържат нормалната работа, когато има по продължителен проблем с електрозахранването.


ИНТЕРВЮ с Пепи (Пепи предателя)


Въпрос:
Каква апаратура използвате в базовата си станция?


Отговор:
Фирма Корес работи от 2008-ма година с норвежката Апиър-ТиВи.
 Апиър-ТиВи предлага богата гама от продукти за реализиране на станция предлагаща
 цифрова телевизия на крайния клиент.
 Предлагат се всякакви модули и компоненти за техните машини.
 Това са куам модулатори, сателитни платки, дескрамблери, ИП входове, изходи,
 софтуер с който се работи много лесно и с който се постига лесно и бързо пускане
 както на нови пакети с телевизии, така и бърза диагностика на проблем когато е наличен.
 Апиър-ТиВи предлага 24 часова поддръжка от квалифициран персонал както и ВИП такава
 за фирми които ползват тяхно оборудване.
 Именно това са някой от причините фирма Корес да избере норвежкия продукт,
 и вече няколко години да предлага на своите абонати и клиенти
 стабилна работа от стабилен продукт.
 Естествено в този свят няма нищо вечно, и в кратката ми практика от близо 2 години с Апиър-ТиВи
 се е случвало да изгорят два вентилатора на едно от шаситата... което е в реда на нещата.
 Все пак тук говорим за работа нон-стоп 365 дни в годината, а и София не е от чистите градове
 като Пловдив например.
 Мисля, че с това се опитах накратко да ви обясня с какво и как работим.


Въпрос:
Какви са най-често срещаните проблеми и по какъв начин се справяте с тях?


Отговор:
Бих казал, че като цяло проблемите с Апиър-ТиВи са много малки и са предимно софтуерни.
 Техните специалисти по поддръжка реагират бързо и в кратки срокове пишат нов софтуер
 с оправени бъгове и решение на дадения проблем.
 Естествено технологиите се развиват и ни се е случвало да излезе нова версия на софтуера
 която не поддържа стари платки.
 В такъв момент само трябва да се бръкнеш няколко хиляди евра и да направиш ъпгрейд
 Други често срещани проблеми които са налични на територията на страната ни и касаят
 цифровата телевизия са честите спирания на наземни телевизии които се разпространяват
 само и единствено по оптика.
 Доста често се случва багер да скъса оптика и съответно всичко което минава по нея да спре.
 Тук вече си има колеги професионалисти които сплайсват оптики, и в такива моменти всичко
 е в техни ръце. През това време Апиър-ТиВи работи стабилно и колкото и телевизии да са спрели
 това не се отразява по никакъв начин на работата на машината.
 Проблема е в това, че на днешно време всеки копае когато и където си иска дори и без скица.
 Разбира се това няма как да не рефлектира върху крайния клиент за когото сериала или любимото
 предаване са спрели точно в най-интересния момент.
 Тук вече на помощ идват колегите координатори,
 тяхната работа в много от случайте е тежка и отговорна и в същото време много напрегната.
 На тях се пада "честта" да понесат върху гърба си упреците и недоволствата
 от телефонни обаждания на ядосани клиенти.
 Това също е проблем, но не винаги всичко зависи от нас. Стараем се да вървят нещата гладко
 и правим това което си иска от нас.
 По спътниците също се правят много размествания.
 Сливат се фирми, една придобива правата над друга, след което се променят параметри, честоти
 а понякога и спътници.
 Стремим се да поддържаме набор от предлаган брой телевизии
 и когато има размествания по спътниците правим каквото е необходимо в кратки срокове да       заработи телевизията отново.
 Както по-горе така и тук това се отразява на крайния клиент и това също отива в графа:
 често срещани проблеми.
 Като за финал мога да кажа: ние затова сме тук, за да решаваме проблемите и клиента да е доволен.


»  Ноу-хау в коресНЕТ (говорител);
„Корес НЕТ” е винаги една крачка преди другите предложения и на техонологично ниво. Фирмата е единственият кабелен оператор в София с ноу-хау върху „triple play” достъпа и „FTTH” архитектурата. Платформи като “Netronic”, “FreeTalk”, tcast" и "IPHome" се основават на собствени марки и разработки в областта. Собствена разработка представлява и технологията за контрол и управление на мрежата - "NSI" (Non-stop Internet), чрез която се гарантира предлагане на качествени услуги. "NSI" представлява автоматизирано следене и контрол на параметрите на мрежата. При възникване на проблем "NSI" се опитва автоматично без намесата на оператор да възтанови връзката. Ако това не е възможно системата извършва позвъняване на дежурния екип, уведомявайки го за точния проблем. "NSI" е тясно свързана със системата за обслужване на заявките от абонатите възникнали проблеми - "trouble titcket". Чрез "ТТ" абонатите могат да разчитат, че всяка тяхна заявка ще бъдете приета веднага и ще бъде изпълнена в максимално бърз срок. Системата прави графика и показва историята на комуникацията с всеки един клиент, което предполага по-бързо ориентиране и индентификация на проблема.


» Пренос - Оптика в дома, сградата или квартала с PON, xDSL, ADSL2+, Оптика до квартала - FTTN, LAN - Ethernet, WiMAX - Безжичен (служител от Корес предполагам Сашко...).
  • ADSL2+. Фирмата е единствената в България, която стартира предлагането на тройна услуга чрез ADSL2+ още в началото на 2008г. Скоростта при ADSL2+ е 20Mbit (трикратно по-голяма от старата технология, която се ползва масово от БТК - ADSL).
  • Оптика до квартала - FTTN. Доставката на всички услуги в „Корес НЕТ” се осъществява чрез опорна оптична мрежа (MAN) с изведена точка за достъп в максимална близост до абоната. Фирмата разполага с над 150 такива опорни оптични точки на територията на покритие. Мрежата от оптични кабели са положени в тип "звезда" и стигат до всеки един квартал, район или блок директно от телеком центъра на „Корес НЕТ”.
  • Оптика в дома, сградата или квартала с PON. FTTH (Fiber To The Home) - най-нова технология за високоскоростен достъп чрез PON - (passive optical network - пасивна оптична мрежа). При което абонатското устройството (компютър, рутер, IP телефон или STB) е вързано директно към апаратната на доставчика посредством оптично влакно. Представлява изцяло нова технология за полагане на тънък оптичен кабел до всеки клиент, без активни междинни устройства, което гарантира качество и стабилност на връзката. КоресНЕТ започва въвеждането в експлоатация на тази технология. Доставчик на оборудването е ZyXEL- един от иноваторите на PON технологията. КоресНЕТ е 2-рия телеком в България въвел в експлоатация PON в своята мрежа.
  • LAN - Ethernet. Преноса с медния кабел е ключова част на пътя от доставчика до абоната и най-често се използва в "последната миля" (last mile). Той се използва при пренасянето на трафика от опорната оптична точка до вътрешността на блока, къщата, апартамента или предприятието.
  • WiMAX - Безжичен. Безжичната връзка (радио-модем) в "Корес НЕТ" се изполва само в случаи когато е неоходимо да се усигури покритие на услугите на труднодостъпни места. Такива са някои местности в Княжево, Владая, Марчаево, Рударци, Горна Баня, Киноцентъра и Бояна.


ИНТЕРВЮ със Ицо (продължение вместо Сашо - който сменил ключовете... с Сашка)!


Въпрос:
Какво означава опорна оптична мрежа тип звезда?
Отговор:
Това е кръг от оптични кабели, който се съединява и като се прекъсне някъде трафика минава от другата страна.
По тази причина абонатите търпят много по малко прекъсване на услугата и по добро качество.


Въпрос:
Какво е адсл2+?
Отговор:
АДСЛ2+ е широко разпространена технология за предоставяне на широколентов достъп доИнтернет, използващ наличните медни телефонни кабели (познати под термина последна миля)
Друга важна особеност на ADSL технологията е възможността по един чифт да се използват едновременно телефон и високоскоростен Интернет. Това е възможно, благодарение на факта, че ADSL не заема ниските честоти на медната усукана двойка, които се използват от обикновената телефонна услуга.


» Референтен списък и интервю с наши известни абонати (частни лица и фирми). (служител от Корес предполагам Тони...)
КоресНЕТ държи на близостта с клиентите и изцяло съобразява предлагането на услугите си с нуждите и желанията на клиентите. "НИЕ Желае КЛИЕНТИте да добре обслужени, обгърнати с внимание и да са доволни от нашето обслужване Винаги!" с това мото фирмата промени представите за клиентски услуги. Ние обръщаме голямо ВНИМАНИЕ на нуждите и очакванията на нашите клиенти. Работиме както с частни лица,така и с големи корпоративни клиенти и утвърдени фирми. Много от нашите лоялни клиенти са фирми, като Андрюс Фешън, ВАСИЛКА СОФИЯ, МЕЖДИННА СТАНЦИЯ, ХЛЕБНИ ИЗДЕЛИЯ КНЯЖЕВО, ПЛАСТИЧНА ХИРУРГИЯ НИКОЛАЙ ГЕОРГИЕВ, ПЕНДОР. А също така държавни институции като ОБЩИНА “ВИТОША” и много училища в района.


ИНТЕРВЮ с Тони


1.Здравейте  г-н ......................................
2.С какво се занимава Вашата фирма?
3.Защо избрахте КоресНЕТ?
4.От колко време сте наш абонат?
5.Доволен ли сте от нашите услуги ?
6.Какви телекомуникационни услуги ползвате от нас?
7.Доволен ли сте от обслужването и отношението на персонала?
8.Какво мислите за поддръжката на услугата ?
9.Имате ли някакви препоръки към нас?
Благодаря,за отделеното време и се радвам,че нашите бизнес отношения в годините,не са се променили.


5. Сашка за служителите и персонала (Инервюто).
Мото: “Управлението на човешките ресурси (ЧР) не е управление на човешките ресурси.” Съпричастност, компетентност и комуникация са взаимосвързани.
В корес служителите заемат много важно място не само защото са част от Капитала!
  • Компетентност означава, че служителите притежават знанията, уменията и способностите за работа в бъдещето, не в миналото. Тези компетенции могат да дойдат по линия на тяхното закупуване (наемане на нови служители), изграждане (обучение или развитие на настоящия персонал), заемане (формиране на стратегически съюзи за използването на таланти), отхвърляне (освобождаване на непригодния персонал) и обвързване (задържане на най-добрите служители).
  • Съпричастието означава, че служителите се идентифицират с целите и намеренията на компанията си и дават максимума от себе си за постигане на тези цели и намерения. Съпричастието се поражда от създаването на достатъчно ценно за персонала предложение, така че служители, които създават стойност, да получават стойност.
  • Комуникацията със служителите, информирането им за важни решения и процеси, които се случват в компанията, е проява на ангажираност и отговорност от страна на ръководството към тях. От важно значение за служителите е двустранната комуникацията. Те искат да бъдат информирани навреме за всичко, което се случва в компанията: от стратегията и бизнес-плана на фирмата, точната информация за плана и целите на отдела, в който работят, промените във фирмата и отдела  и др. В същото време, те желаят да могат лесно да разговарят с шефа си по лични въпроси. Служителите искат шефът им да разбира трудностите в тяхната работа и активно да им помага да подобряват своите резултати. Относно планирането и организацията, служителите искат да бъдат по-добре информирани относно структурата на фирмата и отдела, в който работят,  да бъдат запознавани навреме с всяка промяна в тях, да знаят точно и ясно какви са техните права и задължения и да имат писмени длъжностни характеристики.
  • Въпрос: Как мотивирате служителите си?
Голяма важност за мотивацията на служителите е разпознаване на постиженията им, в комбинация с това целият екип да бъде информиран за постигнатия от тях успех. Оценката на шефа за тяхната работа им носи полезна обратна информация. Не по маловажен е проблема с обучението на персонала като форма на мотивация. По отношение на обучението и развитието, служителите очакват мениджърът да им помага повече за професионалното им развитие, да планира кариерата им заедно с тях и да има визия за участието им в курсовете и допълнителни форми на обучение;
  • Въпрос: Как трябва да изглежда идеалният кандидат за конретното раб. място?
Идеалният кандидат трябва да се вписва в нашата фирмена култура и да има желание за динамична работа. Едва след това са неговите професионалните умения и квалификация. Поради тази причина и кандидатите, които са препоръчани от нашите служители, са изключително подходящи. Те са предварително запознати с климата и атмосферата в компанията, със структурата, в която биха попаднали, с естеството на работата.
  • Въпрос: Има ли текучество в компанията?
Има хора, които работят тук от самото начало на компанията и аз съм една от тях. Но текучество винаги съществува и то в определени граници е здравословно. За миналата година, с натрупване, нашето текучество е 11%, което може да се каже, че е здравословно, имайки предвид индустрията, в която работи компанията. Най-голямо текучество миналата година имаше в отделите Куриери и Обслужване на клиенти, но голяма част от него е към други отдели в компанията. Тези позиция са входни и ние сме го приели. Но с всеки, който напуска, ние провеждаме разговори, на базата на които променяме и своята политика.


6. Градинката като благотворителна дейност - говорител Сашка с видео материал и карта на проекта.
Корес Груп има своята малка благотворителна дейност. Целта ни е да помогнем и да направим нашия район по-добър за живеене! През 2007г. на среща с кмета на община "Витоша" КоресНЕТ предложи да поеме реконструкцията и изграждането на детска площадка намираща се срещу сп. Шипка на трамвай #5 в района на кв. Княжево. Ние обявихме готовност да финансираме проектирането и изграждането на площадката. Проекта е оценен на над 15 хил. лева. В края на 20010 (почти 3 години след поетата инициатива и направена подписка) проекта е окончателно одобрен и съвместо с Еврофутбол и с помощта на сдружение "Княжево" пролетта на 2012  започна обновяването и строежа. В изграждането на съоръженията се включи и целия екип на фирмата. Пролетта 2011 напрактика започна изграждането й като при звършването и до днешен ден инвестираната сума от Корес надхвърля над 20 хил. лева.
Април 11ЮНИ месец, 2011 година се случи и официално откриване, в която участваха всички съквърталци и клиенти на КоресНЕТ. Специално участие взеха и ВТФ "Врабчета".
Какво е направено до момента:
1. Изчистена и освободена от клони и трънаци цялата градинка
2. Осветена с най модерното осветление - LED
3. Камери за сигурност и следене на децата - 8 камери записват непрекъснато
4. Монитрани са пейки и нова беседка
5. Възтановени са люлките и слончето
6. Нови Детски съоръжения за монтирани
7. Изграден е пясъчник.
8. Цветя и озеленяване
9. Наличен е Безплатен Високоскоростен Безжичен Интернет с оптика
10. Доставен е голям кофа за боклука.
Въпрос: Очаквате ли да подпогнете други проекти в района?
Може да се говори за Кинозалата в Княжево, ако ще се подпомага.


7. Услуги и дейности - говорител и интервю (служител от Корес предполагам Мая...)
Високоскоростен Интернет, Цифрова Интерактивна Телевизия, Фиксирани Телефони всичко това по кабел или безжично, заедно или поотделно ИЗБИРАТЕ ВИЕ! По настоящем в дейността на фирмата се включва телекомуникационни услуги като доставка на Интернет, Телевизия и Телефония. "Корес НЕТ" има същота ткаа и отдел "сервизно обслужване и администрация" под своята търговска марка "PCClinic" с цел извършване на сервизна дейност и администрация на клиентска техника и оборудване. С навлизането на IP камерите "КоресНЕТ" започва предлагане на видеонаблюдение под наем с отдалечено съхранение на видео материала, дистанционен контрол и управление на устройства в Интернет. Всички тези услуги са предназначени основно за абонатите и жителите в района на покритие. От скоро в портфолиото на телеком услугите фигурира Интерактивна Телевизия за абонати, които не са физически включени в мрежата на КоресНЕТ. Това означава, че абонат на Виваком, Булсатком или М-тел може да разнообрази своето портфолио от ТВ канали, използвайки  услуги от нас като WEB телевизия (гледате определени канали по избор на компютъра си) или пък с приемник и отделно дистанционно на телевизора на HDMI  входа.
  • Интернет.
    - Частни Абонаменти. Предложенията на КоресНЕТ за частите абонаменти при Интернет услугите са най-доброто съчетание между качество и цена, които се предлагат на пазара. Интернет достъп за дома. Дали ще сте с безжичен рутер или ще включите един компютър тези абонаменти ще покрият изискванията и на най-претенциозните клиенти. Безброй псевдо оператори ще Ви предложат услуги с по-ниски цени но това е за сметка на качеството на услугата. Обикновено клиента плаща за да получава услугата 24 часа в денонощието, 365 дни в годината. Тъкмо тук е компромиса и уловката. Оператори, които привидно предлагат цена и то с пъти по-ниска в много от случаите не могат да осигурят услугите налични винаги. При подобни оператори когато Ви потрябва Интернет той не е наличен.  В КоресНЕТ не можем да се похвалим с най-евтиния Интернет достъп. Ние ценим труда си и знаем, че една добра услуга винаги се нуждае от повече инвестиции и разходи за поддръжка. Нашата мрежа в по голямата си част е подземна, което прави услугата по-стабилна и добра. Наши кабели висящи като простори по стълбове няма да видите. КоресНЕТ ежедневно инвестира в изграждането на подземна инфрастуктура. Ние използваме професионално оборудване, което осигурява непрекъснатост на услугите ни. Ние никога не оставяме нашите абонати без Интернет! Винаги обръщаме персонално внимание на клиента така че той да не се чувства като на поточна линия. Ние никога няма да подведем клиент и да му предложим Интернет достъп за 6 лв. и в същото време в 50% от времето той да няма връзка. Ние имаме над 10 г. опит и перфектна поддръжка а това ни прави търсен доставчик в района.
    - Бизнес Абонаменти. А когато става въпрос за достъп до Интернет през погледа на бизнеса всеки си представя надежна, стабилна и бърза връзка. Услуга, която не спира и винаги я има когато Ви потрябва. КоресНЕТ предлага именно такова решение на своите корпоративни клиенти. Това с което се гордеем и изтъкваме пред нашите потенциални клиенти е перфектна инфраструктура с над 100 оптични точки в района на покритие и безпрецедентна поддръжка, която правим с висококвалифициран инженерен персонал готов да отговори на всякакви Ваши въпроси. Само погледнете списъка с корпоративни клиенти на КОРЕСНЕТ и преценете сами - (избройте някои по големи!):SOS Детски селища,Василка София ЕООД,Евро сервиз Тандер,Андрюс Фешън,Магнум,Микрон 20,Селект Дистилъри


  • Цифрова Кабелна Телевизия - NetronicТВ (забавление за жените, мъжете и децата). Netronic TV е решението на КоресНЕТ за цифрова кабелна телевизия. Услугата стартира от сетември 2008 и има за цел да задоволи търсенето на КАЧЕСТВЕНА ЦИФРОВА и интерактивна ТЕЛЕВИЗИЯ с добър подбор от програми. Основен параметър е непрекъснатостта на услугата и качеството на предавания сигнал. Обикновно кабелните телевизии изграждат един оптичен пръстен с няколко изходни точки в града. Оттам нататък предаването на сигнала става от блок на блок с последователно свързани медни магистрали и усилватели. По този начин всяка сграда получава сигнал от предходната, като качеството на сигнала неминуемо се влошава с всеки преход. Към това прибавяме и факта, че когато в някой от тези клонове има прекъснат кабел или повреден усилвател, всички абонати от точката на прекъсване нататък остават без услуга. Технологията FTTB (Fiber To The Building) предполага оптична инфраструктура до почти всяка сграда, в която се предоставя услугата. И тук идва разликата – всяка сграда получава чист и качествен сигнал по оптичен път директно от базовата станция на телевизията. Всички, които са технически запознати знаят, че смущенията в оптичния пренос са равни на абсолютната нула. Броят активни устройства на клон е сведен до минимум.
    Интерактивната телевизия предлага възможност абоната сам да определя какво и кога ще гледа, достъп до интерактивни приложения - вграден WEB браузер в приемника, чат, игри, новини, VOD (видео по поръчка), PPV (платени услуги като филми, спорт, възрастни), EPG (чрез електронния програмен указател зрителят има възможност да получи на екрана на телевизора информация за програмите по часове, по заглавия и жанрово разнообразие), Timeshift (запис и по късно гледане на предаванията). За абонати, които имат стари телевизори и желаят да ползват наша услуга без допълнителен приемник и дистанционно са налични над 10 (десет) аналогови канала в кабелната мрежа. Те могад да се гледат от всички телевизори в домакинството БЕЗПЛАТНО. Необходимо е само свързването на всеки телевизор към коаксиалната кабелна мрежа на КоресНЕТ.
    И още предимства:
    При нас едното дистанционно - без допълнителни приемници, многообразието от канали; мрежата с най много HD канали; Налични канали с един и два часа закъснение.
  • Телефонната услуга "FreeTalk" на КоресНЕТ позволява независимост от традиционния оператор и пълна замяна на съществуващия абонатен пост с нов телефонен номер от КоресНЕТ. Потребителите на услугата могат да се провеждат входящи и изходящи обаждания към всички дестинации в страната и чужбина, включително и разговори с мобилни телефони. Услугата се предлага по два начина: като следплатена услуга на абонаментен принцип или чрез предплащане за избран тарифен план, който включва определен брой минути за селищни, междуселищни и международни разговори. Услугата е подходяща както за частни, така и за бизнес потребители. Клиентите могат да изберат как да ползват услугата в зависимост от своето лично потребление. Разговорите между абонатите, ползващи услугата "FreeTalk", са безплатни и неограничени. Телефонната услуга поддържа допълнителни функции като изчакване на обаждане, условно и безусловно насочване на обаждане, задържане на обаждане, гласова поща, блокиране на обаждане и др.
  • Сервиз, техническа поддръжка и администриране. Когато настъпи момента PC Clinic е търговската марка на КоресНЕТ, която ще свърши работата спешно качествено и най-вече професионално! Обмисляте закупуването на нов компютър или сте решили да ъпгрейдвате стария? КоресНЕТ е правилното място, където трябва да потърсите! Нашият сервизен отдел разполага с голям избор от компоненти, компютърни части и периферия. Ето защо изборът на КоресНЕТ като доставчик на компютър или сервизен център ще е печеливш за Вас. В КоресНЕТ работят едни от най-добрите компютърни и мрежови специалисти, чиято цел в работата е да намерят най-доброто решение за Вас – нашите клиенти. За нас смисълът не е „просто да Ви продадем някакъв компютър“. Напротив, ние знаем, че след покупката Вие почти сигурно ще станете наши потребители на Интернет. Затова ние много държим Вие да останете доволни от КоресНЕТ още от първия контакт – покупката на компютър.КоресНЕТ разполага с модерен компютърен сервиз, оборудван с най-добрата диагностична апаратура. И това не е всичко. В нашия сервиз работят изключително добре подготвени компютърни инженери с богат опит. Самият факт, че почти всички клиенти на фирмата избират да поддържат, ремонтират и ъпгрейдват компютрите си при нас е гаранция за качественото обслужване, което ще получите от КоресНЕТ.


ИНТЕРВЮТО с Мая:
Въпрос:
В днешно време по-ниската цена е важен фактор в избора на клиента към определен доставчик,в тази връзка какъв е вашия отговор?


Отговор:
Примамливо ниската цена бих казала е синоним на компромис с качеството като цяло.Екипът на КоресНЕТ неизменно работи за професионално изграждане и поддръжка на предлаганите услуги.Можем да се похвалим с качествено обслужване от висококвалифициран персонал и разбира се персонално внимание към всеки клиент,всичко това изискава повече инвестиции,ето защо няма как да предложим евтина цена от 5,6лв. за услуга,но офертите ни са възможно най-доброто съчетание между съотношението качество и цена.


Въпрос:
Какво представлява услугата TV по поръчка?


Отговор:
Това е Интерактивна телевизия даваща възможност на клента сам да избере кои 5,10 или 15 канала желае да гледа.Характерно за нея е, че не е необходимо клиента да бъде физически свързан в мрежата на КоресНЕТ.Услугата се предлага в два варианта с така нар. WEB телевизия на компютъра чрез инсталиране на плеър и посреством IPTV приемник, свързан към HDMI входа на телевизора.


Въпрос:
Предлагате ли сервизно обслужване?


Отговор:
Да, PC Clinic,нашия компютърен сервиз разполага с най-добрата диагностична апаратура,с която боравят изключително добре подготвени компютърни и мрежови специалисти с богат опит.Факт е че почти всички клиенти на фирмата избират да поддържат,ремонтират и ъпгрейдват компютрите си при нас,каква по-добра гаранция за качествено обслужване бихме могли да дадем.


8. Допълнителни дейности и услуги, които ще се включват от 2012 в портфолиото на “Корес Груп” ООД  с цел диверсификация. (служител от Корес предполагам Силвето...)
tcast.eu предлага платформа за приемане на ТВ сигнал от кабелния оператор /получател на съдържание/, излъчвано от Телевизията /доставчик на съдържание/ пренесен по наземен /оптичен/ път. Следвайки принципите на неутралитет, tcast спомага приемнането на телевизионно и радио съдържание от страна на кабелния оператор. Това се случва само когато и двата участника /източник и получател/ желаят да бъде осъществено приемането респективно резпространението. Преносът се осъществява на основата на виртуална частна мрежа /от вида точка – точка/ веднъж от източника до центъра на tcast а от друга страна получателя изгражда виртуална частна мрежа /тип точка – точка/ от неговия технически център до tcast. Контролът върху съдържанието се постига от Източника с подадена заявка за разрешение да се предостави съдържанието му на конкретен получател а Получателя заявява желанието си да получи съдържанието на източника. В случаите когато се налага използване на допълнително техническо оборудване на tcast  за получаването на сигнала от сателит се подписва протокол и договор за наем, с който се удостоверява името на Източника на съдържание. Контролът върху съдържанието от страна на Източника се осъществява чрез карта, с която Получателя удостоверява правото си да получи съдържанието, което приема.


alertmy - Иновационна сигурност и управление за Вашия дом, офис или склад. alertme е иновативно решение за подобряването на сигурността във вашия дом, офис или склад, което комбинира възможностите на мобилната телефония, интернет и системите за управление на дома, охранителните, пожаро-известителни или системи за контрол на достъпа. Основния принцип на платформата alertme е, че състоянието на датчици и устройства в обекта се следят непрекъснато и мигновенно се информира потребителя за настъпилото събитие. Мобилния мониторинг се осъществява с пратен мейл, СМС и/или позвъняване. alertme съхранява и пълна история на събитията. Така потребителя може както да наблюдава обекта online така и да бъде информиран какво се случва в обекта, докато е в движение или отсъства. Абоната също може да въздействува и да променя състоянието на електро-уредите (управлява) находящи се на територията на обекта. alertmy превръща видеонаблюдението, мониторинга и контрола в достъпна услуга за всички абонати на мобилна телефония.
С помощта на alertmy имате възможност не само да повишите сигурността във Вашия дом или офис но и да спестите разходи в инвестиция и време. Информацията за състоянието на обекта и уредите находящи се на Ваша територия достига незабавно и по независим път (от охранителната система). Това гарантира резервираност и независимост на услугите за спокойствие и незабавна реакция от Ваша страна.
alertmy е създаден за да може да се съобразим с Вашите изисквания и възможности. Услугите се предлагат във вид на месечен абонамент. Можете да го заявите като опция към текущите услуги, които ползвате от Вашия телеком оператор. Без никаква първоначална инвестиция за абонатите на Корес Груп ЕООД.
Услугите са мобилни и териториялно независи. Няма никакво значение къде се намира обекта или потребителя. Както няма значение кой точно е Вашият телеком. Нужен е само достъп до интернет за обекта и мобилен телефон за потребителя.
Обекта може и да има вече изградена система за видеонаблюдение - монтирани видеокамери, свързани към компютър, DVR или охранителна и пожаро-известителна уредба. Ако все още няма монтирано оборудване (камери, датчици и т.н.) инженери на alertmy ще Ви предложат потенциални варианти за Вашия конкретнен случай.
Като допълнение alertmy ще извърши отдалечен запис на камерите като по този начин съхранява далеч от обекта целостта на записа и спестява разходи и нерви за запазването целостта на видеоматериала.
В съчетание със системите за контрол на достъпа през alertmy може да се получава мигновенна информация за това кой е влизал и кога в обекта както и др. важна информация по усмотрение на абоната.
Мониторинга в alertmy визуализира информация за консумацията на потреблението на комунални услуги от абоната включително дистанционно замерване на електричество, вода, газ и други. Предлага се незабавна и текуща информацията за температура или общата консумираната електро енергия в обекта и/или разпределена по предпазители (консуматори).


Нови проекти включващи и съдържание като създаването на PPV/VOD канал eucinema и livebox HD. PPV (плати за да гледаш) канала за европейско киноизкуство - eucinema.com и раздел за европесйка и българска клубна музика livebox.bg в HD (висока резолюция 1080i) формат и с Dolby Digital 5.1 (5 канален звук) и директните предавания от музикални клубове в София и страната. Създанения в YT канал на адрес: http://www.youtube.com/user/liveboxBG/ , който има над 30 хиляди посещения на качените над 300 видео материали. Всички те са продуцирани и заснети лично от екипа на Корес.


Участие в клъстера “Telcomcast”. “Корес Груп” е водеща фирма в новосъздадения клъстер, който ще участва за финасиране по европейската програма “конкурентноспособност”, с цел създаване на национална телеком инфраструктура чрез обединение на жизнени компании от сектора за разширяване на портфолиото им от продукти и услуги и подобряване на пазарните им позиции. Клъстерното обединение ще увеличи конкурентоспособността на фирмите чрез постигне на по-висока степен на интернационализация, фокус и излизане на нови пазари.
Целта е създаване и изграждане на надеждна и неутрална мрежа и платформа за обмен на на данни и съдържание с единен ко-локационен център, включително съхранение и архив между водещите телекоми, интернет доставчици, кабелни оператори, доставчици на съдържание и др. с цел диверсификация на клъстера чрез добавяне на нови допълнителни продукти, IP базирани мрежово неутрални услуги, които да могат да се използуват както от всички организации в клъстера, така и да се предлагат на трети лица.
ЗАДАЧА, която седи пред Клъстера - Изграждане на национална телеком инфраструктура (мрежа) и създаване на IPv6 съвместима платформа за обмен и пренос на данни и съдържание с единен ко-локационен център с възможност за съхранение и архивиране.


ИНТЕРВЮ със Силвето:


Въпрос:
Какви са предимствата за получателя на съдържание?


Отговор:
Операторът се фокусира само върху поддръжката на клиентската мрежа, като спестява средства от инвестиция в ново оборудване. Получава достъп до ТВ съдържание, което не е налично по сателит, с по-добро качество и с ниска цена поради по-евтиния начин на разпространение.


Въпрос:
Какви са предимствата за източника на съдържание?


Отговор:
Чрез tcAst предлага още един независим път до кабелния оператор.
Лесен начин да се тества канала от оператора за определен период. Бърз и ефикасен контрол на достъпа до съдържанието. Техническо решение за крайните абонати чрез WEBTV.


Въпрос:
Какво още може да предложи tcAst?


Отговор:
tcAst предлага оборудване и софтуер под наем, както и hosting услуги на доставчиците на съдържание.  Или телевизията може да колокира собствено оборудване в техническия център на tcAst. Предлага възможност за дублаж и субтитриране на контента за чуждестранни Телевизии и продукции, както и вмъкване на телетекст и EPG инфо в телевизията.




Други файлове да се джуркат на този канал - Нелояланат конкуренция - файл от Геро, музика с реклама на фона на eucinema и livebox, файла за настройката на различните приемниците и ТВ също може да се включи!
Този материал ще се качи на първа страница на FB и на сайта на фирмата.


Видеоматериали и снимки:
1. Служители - Инфраструктура пред шкаф и как опъват кабели
2. Новия Офис - ок
3. Сървърно ново и генераторно
4. Антенно поле Ицо - ок
5. Автомобилите с общата снимка от брошурата и обща снимка сега пред офиса - ок
6. Интервютата с служителите и доволните клиенти :)
7. Градинката - ок
8. Карта на покритие - ок
9. Запис от менюто на интеактвината ни ТВ с ЕПГ, браузера и youtube.
10. Фон с нашите записи от livebox - клипа на Торнадо и... - ок
11. новите реклами на Горнобански и тези по стълбовете, вкл. брошурките да се направят като движение една след друга и т.н.
12. Заснемане от магазина

Няма коментари:

Оригиналните домашни арменски сладки

На баба Такухи арменските рецепти

На баба арменските рецепти... ги правя общо достояние преди да съм ги затрил... случайно. Не би следвало моето семейство да съхранява това...